ساعت کاری

همه روز 8 صبح الی 21

در کنار شما هستیم

09123507195

در کنار شما هستیم

09123507195

ساعت کاری

همه روز 8 صبح الی 21

خرید و فروش خودرو تصادفی

خرید و فروش خودرو تصادفی

یکی از تصمیمات سخت پس از ایجاد حادثه برای خودرو ( به امید سلامتی کامل برای تمامی رانندگان محترم) تعمیر و یا فروش خودرو است.

در بسیاری مواقع پیش امده که خودرو در تصادف اشیب شدیدی دیده و یا به دلیل بروز تصادف و اسیب به خانواده تصمیم بر فروش خودرو گرفته اید. در این مواقع بسیاری از مشتریان که اغلب دلال و واسط هستند قیمت های بسیار پایین به شما پیشنهاد میدهند، از جهتی نیز به دلیل حادثه رخ داده دیگر تمایلی برای نگهداری و صبر کردن برای مشتری منصف ندارید، و مجبور به فروش خودرو در قیمت بسیار پایینتر از قیمت واقعی میشوید.

ما در مجموعه بدو کار بهترین قیمت جهت خرید خودرو تصادفی شما را میپردازیم.

شما میتوانید جهت فروش خودرو اوراقی و یا تصادفی خود حتی در صورتی که شاسی و کل بدنه اسیب دیده با ما تماس بگیرید. ما با داشتن استادکاران مجرب و همکاری با چندین مجموعه قیمتی منصفانه به شما پرداخت میکنیم.

خرید و فروش خودو تصادفی

یکی از معضلات خرید و فروش خودو تصادفی پیدا کردن محل نگهداری و تصمیم گیری جهت این که آیا ارزش تعمیر دارد یا بنابر شرایط شخص بهتر است خودرو برای فروش آگهی شود.

ما در بدو کار به شما مشاوره خواهیم داد.

  • آیا محل مناسب جهت نگهداری برای فروش دارید ؟

اگر محل مناسبی ندارید و تصمیم گرفته اید خودرو در پارکینگ های عمومی قرار دهید لازم است بدانید که علاوه بر اسیب بیشتر شانس فروش پایینی خواهید داشت.

  • آیا هزینه اعلام شده برای شما به صرفه است یا خیر؟

بسیاری از استادکاران به دلیل وقت گیر بودن تعمیر خودرو های چپی هزینه های بالایی جهت تعمیر اینگونه خودرو ها درخواست میکنند، و عملا برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت (در صورتی که از عمر خودرو بیش از 10سال گذشته باشد.)

  • بعد از تعمیر میخواهید از خودرو مانند قبل استفاده کنید یا تصمیم به فروش دارید؟

در صورتی که تصمیم شما تعمیر و استفاده مجدد است در صورتی که به صورت اصولی و با نظارت مراحل تعمیر انجام شده باشد مشکلی نخواهد بود. اما اگر قصد فروش دارید باید بدانید که با مشکلاتی همراه خواهد بود و به سرعت انجام نمیشود.

همین سه پرسش ساده می تواند به شما در تصمیمگیری جهت فروش خودرو تصادفی کمک کند. شما میتوانید با شماره 09123507195 تماس بگیرید.

جهت مشاوره و بازدید از خودرو در محل مورد نظر شما میتوانید با شماره 09123507195 تماس حاصل فرمایید.

ما در مجموعه بدو کار اماده خرید کلیه خودرو های تصادفی، خودرو های چپی، خودروهایی که اسیب شدید دیده و حتی سقف و شاسی ضربه خورده هستیم.

میتوانید با یک تماس علاوع بر مشاوره رایگان در صورت تصمیم بر فروش خودرو چپی بهترین مبلغ را دریافت نمایید.

همچنین این مجموعه در خصوص خودرو های اوراقی و خرید خودرو های دولتی نیز فعال بوده و خرید و فروش انجام میشود.

خرید و فروش خودرو چپی

بدو کار اماده خرید و حتی تعمیر خودرو اسیب دیده شماست.

ما در بدوکار خودرو چپی شمارا با قیمتی مناسب و در سریعترین زمان ممکن با مبلغی عالی خریداریم. شما میتوانید تنها با تماس از حضور کارشناسان ما در محل بهرهمند شوید.

برای ما تفاوتی ندارد خودرو شما چپ شده، ستون آسیب دیده یا خیر، شاسی قبلا ضره خورده یا نه. خودرو بر اساس شواهد موجود به قیمت روز از شما خریداری میشود.

شماره تماس: 09123507195